کلاسهای آنلاین رده سنی بزرگسال | ایران اروپا


  • ایران اروپا
  • ۰۲۱۴۹۱۰۹۰۰۰
  • info@iran-europe.net
  • بلوار ایت الله کاشانی، نرسیده به سه راه جنت آباد، بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی، ساختمان آنا، پلاک ۵۴۴
  • بازدید : ۱۸۸

سایت تبلیغاتی


دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، حاصل ماه‌ها تحقیق و تلاش گروه بزرگی از استادان، کارشناسان زبان انگلیسی و متخصصان IT موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا هستند.
سامانه آموزش آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای موجود در دنیا بوده که توسط متخصصان IT موسسه برای آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی تهیه و بهینه سازی شده است، به طوری که زبان آموزان بتوانند هر آنچه در کلاس حضوری دارند عینا و با امکاناتی فراتر از آن در کلاس های آنلاین آموزش ببینند.
نرم افزار کلاس های آنلاین ایران اروپا به صورت کاملا اختصاصی برای آموزش زبان های خارجی تهیه و تنظیم شده است و تنها نرم افزاری است که قدرت انجام pair work و group work دارد و دانش آموزان میتوانند به صورت 2 به 2 و گروهی با هم مکالمه کنند و تمرینات را انجام بدهند. در این نرم افزار دانشجویان تصویر و صدای استاد و دیگر همکلاس های خود را را همزمان دارند و زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد.
کلاس های آنلاین موسسه زبان ایران اروپا در رده سنی بزرگسال به هر دو صورت ترمیک و خصوصی برگزار میشود. در این کلاس ها هر چهار مهارت زبانی با تاکید بر روی مکالمه کار میگردد.
کلاس‌های آنلاین به صورت کاملا Interactive هستند و هیچ محدودیتی برای استادان و زبان آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و … به وجود نخواهند آورد و شما هیج تفاوتی را بین این کلاسها و کلاس های حضوری احساس نخواهید کرد.
مورد دیگر اینکه در انتهای هر ترم شما میتواند کلاس خود را در صورت تمایل به حضوری تبدیل نمایید.
زبان آموزان همواره در طول ترم توسط پشتیبان آموزشی مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرند و میتوانند به صورت رایگان از پشتیبان خود مشاوره بگیرند.



برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
راه های ارتباطی با ما:
آدرس وب سایت: https://iran-europe.net/
شماره های تماس: 02149109000 ، دپارتمان بزرگسال داخلی 130 و 140، دپارتمان نوجوان داخلی 120 و 210 ، دپارتمان کودکان داخلی 190 و 200 ، مشاوره عمومی داخلی 180 و 220 و 130
آدرس ایمیل: info@iran-europe.net
آدرس: تهران، بلوار ایت الله کاشانی، نرسیده به سه راه جنت آباد، بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی، پلاک 544



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی